Unikalus kasdienės bankininkystės sprendimas kredito unijoms

Mobiliosios bankininkystės sprendimų poreikis nuolat auga. Būtent finansiniame sektoriuje žmonės yra linkę kasdienius mokėjimus, įvairius sandorius ar kitus veiksmus atlikti iš karto savo išmaniuosiuose telefonuose.

Pasaulinė praktika rodo, kad mobiliosios bankininkystės sprendimai didina bankų ir kredito unijų veiklos efektyvumą. Tuo pačiu, besikeičiantys klientų poreikiai finansines įstaigas skatina užtikrinti aukšto lygio skaitmeninę vartotojo patirtį, o vienas iš būdų tai padaryti yra mobiliosios bankininkystės programėlė.

Reaguodama į savo narių poreikius ir technologines tendencijas, kredito unijų grupė „Kreda“ nusprendė bendradarbiauti su IT ir skaitmenizacijos sprendimų bendrove „Baltic Amadeus“ kuriant savo išmaniąją programėlę.

Problema

Kredito unijų grupė „Kreda“ vienija 11 Lietuvos kredito unijų, puoselėjančių ilgalaikius santykius su 39 800 narių visoje šalyje. Įkurta 2017 m., „Kreda“ grupė užtikrina realiuoju laiku vykdomas finansines operacijas Europos Sąjungos šalyse, taip pat teikia įvairias investavimo ir skolinimosi paslaugas. Kredito unijų grupę „Kreda“ prižiūri Jungtinė centrinė kredito unija (JCKU).

Finansų sektoriuje kaip niekad anksčiau yra pastebimas skaitmenizacijos sprendimų augimas, susijęs su nuolat besikeičiančiais klientų poreikiais ir stiprėjančia finansinių įstaigų konkurencija. Reaguodama į tai, „Kreda“ grupė įgyvendino strateginį sprendimą – pristatyti savo mobiliąją programėlę KREDA, siekiant sukurti geresnę skaitmeninę narių patirtį bei užtikrinti technologijomis paremtą paslaugų plėtrą.

Įvertinusi kiek išteklių, specifinių žinių ir laiko reikia išmaniajai programėlei sukurti, „Kreda“ pasirinko bendradarbiauti su „Baltic Amadeus“. Turėdama ilgametę patirtį kuriant įvairius IT sprendimus finansinėms institucijoms, „Baltic Amadeus“ bendrovė pasiūlė optimalų ir lengvai kredito unijos poreikiams pritaikomą mobiliosios bankininkystės sprendimą.

Kreda02_screen
Kreda01_screen

Sprendimas

Pristatytas mobiliosios bankininkystės sprendimas turi tvirtą technologinį pagrindą, užtikrinantį sklandžią priežiūrą prieš ir po aplikacijos paleidimo. Naudojantis aplikacijų programavimo sąsaja (angl. Application Programming Interface — API), „Baltic Amadeus” komanda įgyvendino lengvą programėlės integraciją.

Siekiant įgyvendinti „Kreda“ narių poreikius, mobiliojoje programėlėje yra įdiegtos kasdienės bankininkystės funkcijos, įskaitant sąskaitų, mokėjimų, kortelių funkcionalumus bei įvairius asmens autentifikavimo metodus. Be to, mobilioje programėlėje yra užtikrinti tarptautiniai saugumo ir atitikties reikalavimai (ISO 27001, ISO 9001), o jos veikla pagrįsta tarptautine PSD2 direktyva ir Berlyno Grupės standartu.

Taip pat CISSP, CDPSE ir CISA sertifikatus turintys ekspertai pasirūpino aukšto lygio saugumu ir kokybiška „Kreda“ mobiliosios programėlės vartotojo patirtimi bei vartotojo sąsaja tiek „iOS“, tiek „Android“ operacinėse sistemose.

Sukurta vertė

KREDA programėlė kuria gerą skaitmeninę patirtį nariams, atliekantiems įvairias finansines operacijas, mokėjimus ir kitą kasdienę finansinę veiklą. Šis mobiliosios bankininkystės sprendimas — tik pradžia.

Atsižvelgdama į narių poreikius ir atsiliepimus, „Kreda“ grupė toliau tobulins ir plės programėlės funkcionalumą.

Kreda03_screen

Aptarkime naujas galimybes jums

Norite pasikonsultuoti ar turite papildomų klausimų? Susisiekite jums patogiu būdu jau šiandien.

Rezervuoti laiką

+370 5 2 780 400
info@ba.lt

    Kiti projektai

    Rytojus priklauso lyderiams. Siekiate jais būti? SUSISIEKITE >