Baltic Amadeus tapo patikimu Norvegijos kompanijos partneriu
2014 02 13Jau 26-us metus Lietuvos informacinių technologijų rinkoje sėkmingai veikianti UAB „Baltic Amadeus“ 2014 metais dar labiau stiprina savo paslaugų eksportą į Skandinaviją.
Itin sėkmingi įmonei buvo 2013-ieji metai, kuomet buvo pasirašytos net kelios bendradarbiavimo sutartys su Švedijos ir Norvegijos įmonėmis. Viena iš jų – Norvegijos telekomunikacijos sprendimų bendrovė „SimCom AS“, Skandinavijos rinkai siūlanti atvirojo kodo projektu Asterisk paremtą IP komunikacijos platformą, suteikiančią vartotojams atviras sąsajas bet kokių trečių šalių produktų integravimui į vieningą sistemą ir, dėl atvirojo kodo komponentų panaudojimo, galimybę mokėti mažiau. „SimCom AS“ vystomi UCP (Unified Communication Platform) sprendimai pasižymi dideliu lankstumu ir inovatyvumu – jie ne tik geba tarpusavyje integruoti skirtingų technologijų sistemas, vartotojų valdymo duomenų bazes, kaip MS Active Directory ar MS Exchange, konferencinius pokalbius ar Microsoft Lync bei Skype konferencijas, bet ir leidžia pačiam susikurti pageidaujamą skambučių veiksmų seką (workflow), realiu laiku matyti kolegų užimtumą, palikti jiems el. žinutę, reguliuoti skambučių srautus.
„Džiaugiamės, kad pradėję bendradarbiavimą su UAB „Baltic Amadeus“, mes sparčiai žengiame į mobiliąją erdvę – pristatome savo sprendimų mobiliąją aplikaciją bei integruojame į vieną sąsają mūsų programinę įrangą su socialinės žiniasklaidos kanalais. Tai klientų aptarnavimo centrams atvers naujų, iki šiol dar neturėtų, klientų aptarnavimo galimybių“, – kalbėdamas apie Norvegijos ir Lietuvos įmonių bendrą darbą, pasididžiavimo rezultatu neslėpė „SimCom AS“ generalinis direktorius Eivind Jonassen.
„SimCom AS“ kompanija ieškojo kompetentingų IT partnerių Lietuvoje, kurie galėtų per itin trumpą laiką atnaujinti jų siūlomo produkto vartotojų sąsają tad džiaugiamės, jog UAB „Baltic Amadeus“ visiškai atitiko kliento keliamus griežtus partnerystės reikalavimus“,- teigia UAB „Baltic Amadeus“ generalinis direktorius Andžej Šuškevič. „Iš kelių Lietuvos IT įmonių, pasirinkome šią bendrovę būtent dėl aukštos specialistų kvalifikacijos, labai aiškių veiklos procedūrų, puikiai išvystytos IT infrastruktūros ir pozityvaus požiūrio į savo veiklą – mėgavimosi atliekamu darbu, nuoširdaus bendravimo ir smagios vidinės įmonės kultūros“,- pasakoja E. Jonassen.
Pasak A. Šuškevič, nepraėjus pusmečiui nuo bendradarbiavimo pradžios, šiandien lietuviai gali džiaugtis įgavę visišką Norvegijos kliento pasitikėjimą ir tapę vieninteliu šios įmonės IT padaliniu. „Šiandien mums keliamas naujas pagrindinis uždavinys – kliento turimą programinę įrangą optimizuoti ir padaryti dar labiau patrauklią viešajam sektoriui, konkrečiai – Skandinavijos švietimo ir mokslo įstaigoms“,- sako įmonės vadovas ir neslepia, jog dar šį pusmetį komunikaciniai sprendimai bus pristatyti bei pradėti platinti ir Baltijos šalių rinkose.
Tai ne pirmas sėkmingas UAB „Baltic Amadeus“ ir partnerių iš Skandinavijos projektas. Lietuvių kuriamos inovatyvios technologijos ir sprendimai užtikrina įmonės klientams didesnes konkurencines galimybes ir ekonominį naudingumą, o tuo pačiu demonstruoja Lietuvos IT rinkos potencialią ir mūsų šalies IT profesionalų plačias veiklos galimybes.
Naujausi įrašai
-
Top 5 skaitmenizacijos tendencijos verslui
2022 04 05Šiame blogo įraše pristatome penkias skaitmenizacijos tendencijas, padėsiančias efektyviau valdyti procesus bei užtikrinti didesnį darbuotojų ir klientų pasitenkinimo lygį.
Daugiau -
Kibernetinių grėsmių augimas: kaip išlikti budriems?
2022 02 23Kibernetinių nusikaltėlių atakos nuolat tobulėja ir darosi vis sunkiau aptinkamos. Taip pat kibernetiniai išpuoliai virsta nauju metodu siekiant padaryti poveikį pasitelkiant informacines technologijas, o neretai žmogiškosios klaidos tampa pagrindine kibernetinių atakų priežastimi. Pastarosios grėsmės galima išvengti imantis kelių paprastų prevencinių veiksmų.
Daugiau -
9 patarimai įmonėms, nukentėjusioms nuo kibernetinių atakų
2022 02 03Tikėti viešai paplitusiu prasimanymu, kad žaibas netrenkia į tą pačią vietą du kartus yra klaidinga. Taip pat klaidinga mąstyti, kad kibernetiniai nusikaltėliai kėsinasi į tą pačią auką tik vieną kartą. Jei laikomasi nuomonės „kam laužtis vėl, jeigu jau kartą tai padarė ir sutvarkėme sistemos spragas?“, tai lieka tik laiko klausimas, kada vėl bus patirta kibernetinė ataka – sutrikdytas sistemų darbas, pavogti duomenys ar kt.
Daugiau