„Baltic Amadeus“ tampa oficialiu „Amazon Web Services“ partneriu

2021 09 22

Autorius: Robertas Skardžius 

Rudenį pasitinkame su nauja energija ir puikiomis naujienomis – „Baltic Amadeus“, unikalios programinės įrangos kūrimo įmonė, tapo oficialiu „Amazon Web Services“ (Select Tier Consulting Partner) partneriu.

„Amazon Web Services“ teikia itin patikimas ir plataus spektro viešosios debesijos infrastruktūros paslaugas šimtams tūkstančių įmonių visame pasaulyje. 2021 m. „Amazon Web Services“ taip pat buvo pripažintas debesų infrastruktūros lyderiu Gartner magiškojo kvadranto ataskaitoje.

„Baltic Amadeus“ ir „Amazon Web Services“ bendradarbiavimas sukuria naujas galimybes vietiniams ir tarptautiniams klientams: „Dirbant su klientais Baltijos šalyse, Švedijoje, Norvegijoje ir JAV pastebėjome didelį jų susidomėjimą viešosios debesijos paslaugomis“, – sako „Baltic Amadeus“ Debesijos paslaugų vystymo vadovas Robertas Skardžius.

Šiame straipsnyje susipažinsite su pasauline viešosios debesijos ekosistema bei vyraujančiomis tendencijomis. Taip pat sužinosite daugiau apie „Baltic Amadeus“ siūlomas debesijos paslaugas bei kokią naudą debesijos sprendimai gali suteikti jūsų verslui.

Pilnas debesijos paslaugų paketas: kuo tai vertinga mūsų klientams?

„Baltic Amadeus“ siūlomų paslaugų plėtra – tai kryptingas ir ilgalaikis planas. Siekiame, kad klientai, planuojantys skaitmeninės transformacijos iniciatyvas ar kuriantys naujus produktus, galėtų patikėti „Baltic Amadeus“ ne tik programavimo darbus, tačiau taip pat IT infrastruktūros architektūros kūrimo, paruošimo bei priežiūros užduotis. Tokiu būdu mes galime prisiimti visą atsakomybę už IT sistemų veikimą ir tobulinimą.

Mūsų ekspertų komanda turi viešosios debesijos ir programinės įrangos kūrimo kompetencijas, kurios yra itin naudingos planavimo etape. Remiantis geriausiomis gamintojų praktikomis, įvertiname, ar kuriamo skaitmeninio sprendimo architektūra yra optimali našumo, saugumo, atsparumo, patikimumo bei išlaidų atžvilgiu.

Naudodamiesi viešosios debesijos paslaugomis klientai gali išbandyti lanksčias apmokėjimo už paslaugas galimybes:

  • Apmokėjimas už sunaudotus resursus pagal faktą (Pay-as-you-go). Kai iš anksto numatyti reikiamą resursų kiekį yra sudėtinga, ši galimybė leidžia klientams išspręsti galvosūkį, kaip turėti optimalų resursų kiekį, kuris užtikrintų ir reikiamą sistemų darbą, ir tuo pačiu apsaugotų nuo per didelio išlaidavimo.
  • Resursų rezervavimas (Reserved instances). Tuo atveju, kuomet įmanoma prognozuoti būsimą sistemų apkrovimą, klientai gali pasinaudoti ilgalaikio resursų rezervavimo galimybe. Šis modelis apibūdina procesą, kai tam tikram laikotarpiui užsisakius konkretų resursų kiekį, galite sutaupyti iki 75% paslaugos mokesčių.
  • Momentiniai resursai (Spot instances). Tam tikroms nekritinėms sistemoms, kuriose vykstantys procesai gali būti bet kada sustabdyti ir vėl paleisti (pavyzdžiui, ataskaitų generavimas), tikslinga naudoti debesijos paslaugų teikėjų išparduodamus resursus, kuriems taikomi iki 90% mažesni įkainiai. 

Priklausomai nuo konkretaus projekto pobūdžio ir poreikių, klientai gali derinti visus šiuos apmokėjimo būdus ir taip efektyviau paskirstyti išlaidas. Beje, mūsų ekspertai yra pasirengę padėti jūsų verslui sukurti veiksmingiausią viešosios debesijos paslaugų ir atskaitymo už jas derinį bei taip sumažinti galimas išlaidas.

„Mes galime palengvinti atsiskaitymą už debesijos paslaugas. „Baltic Amadeus“ už klientą gali surinkti, išanalizuoti ir pateikti vieną centralizuotą sąskaitą, kurioje būtų kartu nurodytos visos naudojamos paslaugos. Tad jums nereikėtų rūpintis kiekviena sąskaita atskirai. Minėtos procedūros sutaupo klientų laiką, paprastai praleidžiamą renkant duomenis, juos analizuojant, dalinant išlaidų centrus ir užtikrinant apmokėjimą laiku“, – komentuoja „Baltic Amadeus“ Debesijos paslaugų vystymo vadovas Robertas Skardžius.

Kituose straipsniuose, atskleisime daugiau konkrečių praktinių patarimų, kaip veiksmingai derinti šias galimybes – sekite naujienas.

Kokia mūsų patirtis?

Nepaisant to, kad įžengiame į naują etapą bendradarbiaudami su „Amazon Web Services“, šioje srityje nesame naujokai. Jau penktus metus kuriame ir prižiūrime debesijos sprendimus Įvairiems Lietuvos ir užsienio klientams.

O siekdami partnerystės su „Amazon Web Services“, „Baltic Amadeus“ įgyvendino šiuos reikalavimus:

  • Kompetencija ir sertifikatai. „Baltic Amadeus“ specialistai turėjo išlaikyti tam tikrą kiekį „Amazon Web Services“ techninę ir verslo kvalifikaciją patvirtinančių sertifikatų. Tai leidžia užtikrinti, kad „Baltic Amadeus“ turi pakankamą kiekį kvalifikuotų specialistų, sugebančių konsultuoti ir padėti diegti sprendimus klientams.
  • Įdiegti projektai. „Baltic Amadeus“ turėjo įdiegti atitinkamą kiekį debesijos sprendimų, kuriuose būtų naudojamos „Amazon Web Services“ technologijos ir produktai. Tai užtikrina, kad turime patirtį dirbant tokio tipo projektuose.

Ruošiant ir diegiant debesijos sprendimus dalyvauja kompetentingi projektų, paslaugų vadovai bei verslo analitikai. Techniniai architektai, DevOps administratoriai rūpinasi, kad kuriami sprendimai atitiktų aukščiausius našumo, atsparumo, saugumo, efektyvumo reikalavimus.

Pastebime, kad vis daugiau įmonių domisi debesijos galimybių išnaudojimu kuriant inovatyvius sprendimus. O pastaruoju metu daug teko dirbti su daiktų interneto (Internet of Things – IoT), daugiakanalės prekybos (Omnichannel) projektais.

Pasaulinė debesijos ekosistema ir tendencijos

Debesijos paslaugų paklausos augimas buvo akivaizdus pandemijos laikotarpiu. Nors pastarasis periodas verslams atnešė daug nežinomybės, tai padėjo atverti naujas duris skaitmenizacijai. Išaugo nuotolinio bendravimo poreikis, naują pagreitį įgavo maisto pristatymo į namus paslaugos, pramoginio turinio transliavimo platformos ir kt. Šių ir kitų panašių paslaugų teikėjai susidūrė su iššūkiais, kaip greitai ir lanksčiai pritaikyti savo IT resursus išaugusiems, tačiau sunkiai prognozuojamiems srautams apdoroti. Viešosios debesijos sprendimai buvo ir yra vienas iš sprendimo būdų, kaip techniškai prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančios verslo aplinkos.

Žemiau pateikiami statistiniai duomenys, susiję su naujausiomis viešosios debesijos ekosistemos tendencijomis:

  • Remiantis Statista 2021 m duomenimis apie debesų kompiuteriją, šių metų pirmąjį ketvirtį pasaulinės debesų infrastruktūros paslaugų pajamos sudarė 39 mlrd. JAV dolerių. Pastarieji duomenys nurodo, kad debesijos rinka nuolatos plečiasi.
  • Atsižvelgiant į 2021 m. Flexera debesijų kompiuterijos tendencijų ataskaitą, 61% įmonių planuoja optimizuoti esamą debesijos sprendimą. Remiantis pateikta ataskaita, debesų kompiuterijos optimizavimas yra dominuojanti veikla jau penktus metus iš eilės. Tai dar kartą įrodo, kad debesijos sprendimų įtaka yra auganti.
  • Toje pačioje ataskaitoje pateikiama dar viena įdomi tendencija – įmonės vis dažniau renkasi laikyti jautrius duomenis debesyje. Tai atskleidžia augantį pasitikėjimą, kad debesijos paslaugų teikėjai gali užtikrinti tinkamą saugumo lygį.

Programų kūrėjai visuomet ieškojo būdų, kaip greičiau ir efektyviau galima kurti bei prižiūrėti skaitmeninius sprendimus. Anksčiau programų kūrimas ir veikla buvo paremti fiziniais ištekliais, kuriuos vėliau pakeitė virtualūs sprendimai.

Šiuo metu technologijų įmonės skiria didelį dėmesį, siekiant kurti konteinerių pagrindu (Containerization) veikiančias programas. Vienas iš populiariausių sprendimų su kuriuo taip pat susiduria „Baltic Amadeus“ yra atvirojo kodo sistema „Kubernetes“ konteinerizuoti sprendimai, leidžiantys greičiau ir efektyviai kurti bei diegti aplikacijas, atsiribojant nuo platformos.

Kita įdomi šių dienų alternatyva – tai programos, kurių veikla tiesiogiai nesusieta su serverių resursais (Serverless). Tokiu atveju programuotojai kodo pagalba „AWS Lambda“ platformoje aprašo tam tikrą funkciją, kurią įgyvendina nutolusio duomenų centro resursai. Klientas moka už atliktų funkcijų skaičių ir visiškai nesirūpina resursų skaičiumi, kurių reikėjo skaičiavimams atlikti.

„Baltic Amadeus“ debesijos paslaugų ateities ambicijos

Esame įsitikinę, kad norėdami užtikrinti klientų skaitmeninių projektų sėkmę, turime pasirūpinti ne tik programinės įrangos kūrimu, bet ir reikalinga IT infrastruktūra jai veikti. Akivaizdu, kad viešosios debesijos paslaugos suteikia daugiau galimybių ir lankstumo kurti unikalius sprendimus, todėl toliau ketiname investuoti į „Baltic Amadeus“ specialistų kompetencijos ugdymą bei šių paslaugų plėtrą.

Daugiausia dėmesio ketiname skirti padedant klientams pritaikyti turimas ar kurti naujas programas konteinerių aplinkose arba nepriklausomose nuo serverių. Pastebime didelį potencialą saugumo srityje, IoT ar machine learning srityse.

Kalbėdamas apie galimybę teikti specializuotas debesijos paslaugas, Robertas Skardžius užsimena: „Manau, kad įmonės, turinčios tam tikrą išskirtinę specializaciją debesijos srityje yra itin paklausios visame pasaulyje. Šiuo metu, „Amazon Web Services“ siūlo auginti unikalias kompetencijas tinklo sprendimų, duomenų bazių, saugumo, GovCloud, IoT, analitikos sprendimų ir kitose srityse. „Amazon Web Services“ ir kiti teikėjai supranta, kad partneriams gali būti sudėtinga tapti ekspertais visose srityse, todėl aktyviai palaiko organizacijas, kurios nori investuoti į išskirtinių kompetencijų auginimą.”

Mūsų klientai nuolat ieško naujovių ir galimybių veiksmingiau išnaudoti technologijas. Atsižvelgiant į tai, „Baltic Amadeus“ nuolat siekia būti patikimu technologiniu partneriu – atidžiai analizuojame ir ieškome būdų kaip pritaikyti naujausias technologijas šiuolaikiniame versle. Tuo remdamiesi neapsiribojame aptartomis idėjomis ir esame atviri įvairioms galimybėmis debesijos paslaugų srityje.

Perkelkite savo skaitmeninius sprendimus į debesį SUSISIEKITE >