Baltic Amadeus sukurta mobilioji aplikacija leis valdyti visas mobiliojo ryšio sąskaitas ir paslaugas telefone 24/7
2019 10 15Jau daug metų Baltic Amadeus yra „Bitės“ technologiniai partneriai, bendradarbiaujantys, kuriant inovatyvius ir funkcionalius sprendimus. Mobiliojo ryšio tiekėjos „Bitė“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 1,2 mln. verslo ir privačių klientų. Iki šiol „Bitės“ klientai savo sąskaitas ir visą informaciją apie gaunamas paslaugas sužinoti galėjo tik savitarnos svetainėse mano.bite.lt bei manabite.lv, o tai dažnai apsunkindavo komunikaciją tarp vartotojo ir tiekėjo.
Baltic Amadeus užduotis buvo sukurti Android ir IOS mobiliąją aplikaciją, kuri leistų valdyti visas mobiliojo ryšio sąskaitas bei paslaugas telefone.
Joje vartotojas galės apmokėti visas turimas sąskaitas tiesiog pakeliui į darbą ar kavos pertraukėlių metu, tad viskas taps daug paprasčiau ir greičiau. Visos funkcijos, kurios buvo savitarnos svetainėje Lietuvoje ir Latvijoje – perkeltos į programėlę su patogiu ir į naudotojo patirtį orientuotu dizainu.
Baltic Amadeus kurtos mobiliosios programėlės funkcijos suteiks galimybę:
- Peržiūrėti paskutinių mėnesių sąskaitas
- Sužinoti einamosios sąskaitos sumą
- Patikrinti likusį minučių/sms/megabaitų kiekį
- Apmokėti sąskaitas
- Peržiūrėti paskutinių mėnesių statistiką
- Užsisakyti išlaidų kontrolės paslaugą
- Blokuoti interneto bei kitas paslaugas
- Gauti specialiai skirtus pasiūlymus
- Dalyvauti pokalbyje su Bites konsultantu
- Atsiskaityti per bankus ir MOQ (Lietuvoje)
- Naudojantis aplikacija susieti savo pagrindinį numerį su virtualia sim kortele, palaikoma kitame įrenginyje
Sukūrus mobiliąją aplikaciją ir pritaikius ją iOS bei Android platformoms, palengvėjo komunikacija tarp telekomunikacijų paslaugų naudotojų ir tiekėjo. Klientams buvo sudaryta galimybė greitai sužinoti naujienas apie paslaugas, mokėjimo planus, jų atnaujinimus ir informaciją apie akcijas, valdyti ir apmokėti savo sąskaitas.
Programėlės dizainas, atitinkantis naujausias dizaino tendencijas, atlieka ne tik estetinę funkciją, bet ir pagerina mobiliosios programėlės vartotojų patirtį.
Mobiliąja aplikacija galės naudotis kiekvienas, neinvestuodamas daug laiko mokantis ar nagrinėjant funkcijas. Sukurtas sprendimas leis lengvai, greitai ir patogiai valdyti savo „Bitės“ paslaugas ir sąskaitas – 24/7. Baltic Amadeus džiaugiasi sėkmingu bendradarbiavimu, kurio dėka yra sukuriami modernūs produktai, padedantys gerinti vartotojų patirtį bei diegiantys naujausias technologines naujoves.
Naujausi įrašai
-
Verslo lyderystė krizės metu. Ko šiandien galime pasimokyti iš šimto metų senumo istorijos?
2021 03 19Sutarkime dėl sąvokų: vadovas ir lyderis nėra tapatu. Vis dėlto, krizės metu būtent vadovai-lyderiai ir jų savybės yra tai, kas padeda valstybėms ir verslo įmonėms prisitaikyti ir atsilaikyti.
Daugiau -
Laisvėjantis karantinas atneša pokyčius: į biurus grįš ne visi
2021 03 16Karantinui laisvėjant vis daugiau įmonių ruošiasi darbuotojų sugrįžimui į biurus. Tačiau beveik metus trunkantis darbo iš namų režimas nepraeis be pėdsakų – „Randstat Workmonitor“ apklausa rodo, kad net 35 proc. darbuotojų tikisi po pandemijos dirbti hibridiniu režimu, t.y. derinti darbą biure ir namuose.
Daugiau -
Iššūkis IT sektoriuje – stiprinti darbuotojų lojalumą
2021 03 05Informacinių technologijų specialistai jau dešimtmetį yra viena iš populiariausių ir paklausiausių profesijų Lietuvoje. Lietuvoje IT sektorius auga – šalis patraukli užsienio įmonėms, startuoliams, todėl konkurencija dėl IT profesionalų aštrėja, o personalo specialistams tenka skirti daugiau dėmesio skiria jau esamų darbuotojų išsaugojimui.
Daugiau