„Baltic Amadeus“ struktūriniai pokyčiai – siekis didinti investicijų grąžą klientams

2023 02 20 · 2 minutės

Pokyčiai yra svarbi progreso dalis. Su tuo susiduria kiekviena tvarų verslo augimą siekianti užtikrinti organizacija. Būtent galvodami apie verslo plėtrą ir klientų lūkesčių pateisinimą pradėjome 2023-uosius metus – „Baltic Amadeus“ įgyvendindami struktūrinius pokyčius. 

Iki šiol dirbome kaip projektinė organizacija, o įgyvendinus vidinę transformaciją, bendrovėje suformavome į atskiras veiklos sritis orientuotus padalinius. Ši pertvarka, skirta greitesniam paslaugų teikimui ir vertės klientams didinimui užtikrinti, yra 2020 m. pradėtos įgyvendinti plėtros strategijos dalis. 

Mūsų operacijų vadovo Vytauto Kaminsko teigimu, pastarųjų metų įvykiai – pasaulinė pandemija, Rusijos karas prieš Ukrainą – įrodė, jog siekiant užsibrėžto augimo organizacijoje yra būtinas lankstumas, o įgyvendinant IT sprendimus klientams – greitis. Anot jo, būtent tai ir įgalina naujoji „Baltic Amadeus“ organizacinė struktūra. 

Pagrindinis dėmesys klientui ir jo poreikiams 

Klientai mums yra centre, tad glaudžiai bendradarbiaudami su jais galime įsigilinti į besikeičiančius jų poreikius. Be to, reaguojame į mus supančią aplinką – IT rinka ir konkurencija joje nuolat auga, o kartu plečiasi mūsų kompetencijos bei paslaugų spektras. 

„Siekdami dar geriau atliepti klientų lūkesčius, pakeitėme organizacijos struktūrą. Iki šiol pagal naudojamas technologijas veikusios komandos suformuotos į devynis naujus padalinius, orientuotus į konkrečias paslaugų sritis“, – sako Vytautas. 

Suformuoti devyni nauji padaliniai 

Šios transformacijos metu buvo sukurtos naujos stabilios komandos, turinčios ekspertines žinias konkrečioje paslaugų srityje: 

  • IT strategijos kūrimo ir konsultavimo padalinys (Strategy consulting); 
  • E. prekybos sprendimų vystymo padalinys (eCommerce); 
  • Pritaikytosios programinės įrangos kūrimo paslaugų padalinys (Custom software development); 
  • Daugiakanalių (savitarnos) sprendimų vystymo padalinys (Omnichannel); 
  • Technologinių konsultacijų ir IT resursų nuomos padalinys (Technology consulting); 
  • Progress OpenEdge technologija paremtų sprendimų vystymo padalinys (Progress OpenEdge); 
  • Į viešąją sektorių orientuotų IT projektų vystymo padalinys (Business-to-goverment); 
  • Mobiliosios bankininkystės sprendimų kūrimo padalinys (Mobile banking); 
  • Į naujų rinkų ir inovacijų plėtrą orientuotas padalinys (Data analytics, Managed cloud); 

Tokia paslaugų specializacija aprėpia esmines IT sektoriaus sritis ir tuo pačiu kartu su klientu padeda geriau išsigryninti poreikius bei jų įgyvendinimui būtinus sprendimus.  

Kiekviena konkrečios paslaugos komanda turi visą sprendimo kūrimui reikalingų kompetencijų spektrą, jų nebereikia iš naujo supažindinti su atskira verslo sritimi. Tad specialistai gali daugiau dėmesio skirti kliento pažinimui, jo poreikių įvertinimui ir pridėtinės vertės kūrimui.  

Įmonės strategija ir pozicionavimas išlieka toks pat 

„Paprastai sakant, ši paslaugų specializacija mums leidžia būti „arčiau kliento“, užtikrinti greitį bei efektyvumą. Toks adaptyvus, į klientus orientuotas, paslaugų teikimo modelis įgalina mūsų komandas visapusiškai konsultuoti ir teikti sprendimus sutelkiant visą dėmesį į konkrečią veiklos sritį bei kliento poreikius. Taip užtikriname greitesnį paslaugų teikimą ir didesnę investicijų grąžą savo klientams. Be to, tai leidžia stiprinti mūsų vidinę mokymosi kultūrą, tikslingai ugdyti tam tikrų sričių kompetencijas“, – komentuoja Vytautas. 

Nei įmonės strategija, nei pozicionavimas rinkoje išlieka toks pat, „Baltic Amadeus“ ir toliau lieka patikimu technologiniu partneriu klientams Lietuvoje bei užsienyje, teikiančiu aukščiausios kokybės IT paslaugas bei sprendimus įvairaus dydžio verslams – nuo korporacijų iki smulkių ir vidutinių įmonių ar startuolių. 

Aptarkime naujas galimybes jums

Norite pasikonsultuoti ar turite papildomų klausimų? Susisiekite jums patogiu būdu jau šiandien.

Rezervuoti laiką

+370 5 2 780 400
info@ba.lt