„Baltic Amadeus“ planuose – plėtra ir nauji skaitmeniniai produktai

2021 05 11

Unikalius IT sprendimus kuriančios įmonės „Baltic Amadeus“ pajamos 2020 siekė beveik 11 mln. Eur ir, nepaisant pandemijos, išliko stabilios. Tęsdama sėkmingus eksporto pardavimus, įmonė planuoja plėtrą Baltijos jūros regione ir investicijas į naujų skaitmeninių produktų kūrimą

„2020 metais daug dėmesio skyrėme tiriamajai veiklai ir naujų produktų kūrimui. Įvertinome ir išanalizavom daugiau nei 60 mūsų darbuotojų sugeneruotų idėjų ir dvi iš jų jau baigiamos kurti ir šiais metais bus pristatytos rinkai – mobiliosios bankininkystės platforma ir nauja unikali B2B procesų valdymo ir sandorių sudarymo platforma. Taip pat intensyviai plėtėme mūsų paslaugų portfelį ir vystėme verslo skaitmenizavimo, architektūros kūrimo bei IT saugumo audito paslaugas“, – sako bendrovės generalinis direktorius Andžej Šuškevič.

Pasak įmonės vadovo, investuoti į naujus sprendimus verta, nes galima sukurti unikalius produktus, kurie sprendžia problemas ir lengvina mūsų kasdienybę. Pavyzdžiui, 2020 metais „Baltic Amadeus“ sukurta programinė įranga medicinos įrangos surinkimo linijai padeda gamybos linijoje dirbančiam operatoriui – žmogus yra tarsi „laikomas už rankos“, nes informacija ekrane nurodo, ką ir kada daryti, ar gerai atlikta užduotis – šis sprendimas buvo įvertintas Pramonė 4.0 Žvaigždės apdovanojimu. „Toliau investuosime į pažangių IT ir dirbtinio intelekto sprendimų kūrimą pasaulio rinkoms. Pavyzdžiui, jau šiais metais rinkai pristatysime skaitmenizuotą, mašininio mokymosi ir dirbtinio intelekto principais paremtą sprendimą, kuris padės įmonėms stipriai sumažinti pirkimų trukmę, kaštus, bei padidinti sutaupymą atliekant pirkimus“, – sako bendrovės generalinis direktorius Andžej Šuškevič.

Įmonės veiklos geografija per praeitus metus išsiplėtė, o eksporto pajamos augo  10 proc. – iki 6.7 mln. Eur.  Pasak Andžej Šuškevič, „Baltic Amadeus“ šiemet toliau planuoja plėtrą Baltijos jūros regiono valstybėse: „Skirsime daug dėmesio Šiaurės Europos šalių rinkoms, ypač Švedijai ir Norvegijai, be to, norime dar geriau įsitvirtinti ir savo namų, Baltijos šalių, rinkose. Jau dabar su partneriais vykdome sėkmingus skaitmeninius projektus pardavimų sektoriuje, į kurį žengsime toliau. Pandemijos akivaizdoje verslo skaitmenizavimas ir elektroniniai kanalai – sparčiausiai augantys verslų poreikiai, kuriems galime pasiūlyti unikalius sprendimus ir patirtį“.

Apibendrindamas pandeminių metų rezultatus, Andžej Šuškevič pabrėžia sustiprėjusias kompetencijas personalo valdymo srityje. „Nors didžiąją metų dalį įmonėje darbas buvo vykdomas per atstumą, pavyko sukurti veiksmingas priemones palaikyti įmonės kultūrą, stiprinti darbuotojų tarpusavio santykius ir net atliepti pakitusius kolektyvo poreikius ir iššūkius. Viena sėkmingiausių iniciatyvų – emocinės pagalbos linija, kurią savo darbuotojam įkūrėme pirmojo karantino metu. Investicijos į darbuotojų gerbūvį sumažino grynąjį pelną, tačiau išlošėme užsitikrintą darbuotojų lojalumą ir gerą savijautą“, – patirtį apibendrina įmonės vadovas.

„Baltic Amadeus“ dirba su didžiausiomis bankininkystės, elektroninės prekybos ir energetikos sektorių įmonėmis: Luminor, SEB, Ignitis, Eurovaistinė, Azeta, Girteka, DPD.