Kaip verslui išlikti COVID – 19 akivaizdoje?
2020 03 19Korona virusas neabejotinai pakeis vartotojų pokyčius ir verslo kasdienybę. Šiandien kaip niekada svarbu gebėti prisitaikyti prie pasikeitusių sąlygų, greitai reaguoti ir rimtai apsvarstyti galimybę savo verslą perkelti į skaitmeninę erdvę.
Baltic Amadeus pardavimų direktorius Irmantas Bankauskas pataria: „Visiems žinoma, tačiau šiandien svarbu dar kartą aiškiai pakartoti – verslui svarbu gebėti veikti greitai, lanksčiai ir prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų. Kad ir koks tai verslas bebūtų, elektroninė prekyba gali tapti išsigelbėjimu dabartiniu metu: norinčiam apsipirkti klientui nebūtina išeiti iš namų, tiesiai į namus jis gauna ir norimą prekę ar paslaugas, sugaištama mažiau laiko, taupomi įmonės resursai. Jo teigimu, klaida manyti, kad dabartinė situacija – pražūtis smulkiajam verslui. Nedidelės įmonės neretai gali operatyviau ir efektyviau prisitaikyti prie aplinkos pokyčių. „Vis dažniau mūsų prašoma individualių ir specializuotų IT sprendimų, konsultacijų skaitmenizacijos klausimais – netrūksta pavyzdžių, kad bet kuri industrija gali prisitaikyti prie kintančių aplinkybių, naudodamasi pažangiausiomis IT priemonėmis.
Pavyzdžiui, atnaujinome „Kino pavasario“ interneto svetainę, o vyriausybei dėl koronaviruso plitimo grėsmės laikinai uždraudus masinius renginius ji šiai organizacijai tapo tramplynu į visiškai skaitmenizuotą formatą, kuomet nebegali žiūrovo sutikti gyvai. Anot „Baltic Amadeus“ pardavimų direktoriaus, nereikia pamiršti, kad el. prekyba neturi sienų. Tarkime, vienam didžiausių tarptautinių vaistinių tinklui jie atnaujino internetinę parduotuvę, atliko bankines integracijas ir pritaikė ją Latvijos rinkai. „Jau dabar elektroninę prekybą vykdančios parduotuvės skelbia, kad ieško naujų darbuotojų, skatinamas bekontaktis atsiskaitymas ir prekių atsiėmimas – IT sprendimų aktualumas pastaruoju metu ne mažėja, o tik didėja“, – užtikrino jis.
4 iš 10 šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip apsiperka bent kartą per savaitę, rodo praėjusias metais „Kantar“ „Atlas“ atliktas tyrimas. Labiausiai šalyje prigijo įprotis internetu pirkti bilietus į renginius, elektronikos prekes, draudimo paslaugas. Drabužiai yra trečia pagal populiarumą kategorija – internetu juos yra pirkę daugiau nei kas ketvirtas gyventojas.
Naujausi įrašai
-
Top 5 skaitmenizacijos tendencijos verslui
2022 04 05Šiame blogo įraše pristatome penkias skaitmenizacijos tendencijas, padėsiančias efektyviau valdyti procesus bei užtikrinti didesnį darbuotojų ir klientų pasitenkinimo lygį.
Daugiau -
Kibernetinių grėsmių augimas: kaip išlikti budriems?
2022 02 23Kibernetinių nusikaltėlių atakos nuolat tobulėja ir darosi vis sunkiau aptinkamos. Taip pat kibernetiniai išpuoliai virsta nauju metodu siekiant padaryti poveikį pasitelkiant informacines technologijas, o neretai žmogiškosios klaidos tampa pagrindine kibernetinių atakų priežastimi. Pastarosios grėsmės galima išvengti imantis kelių paprastų prevencinių veiksmų.
Daugiau -
9 patarimai įmonėms, nukentėjusioms nuo kibernetinių atakų
2022 02 03Tikėti viešai paplitusiu prasimanymu, kad žaibas netrenkia į tą pačią vietą du kartus yra klaidinga. Taip pat klaidinga mąstyti, kad kibernetiniai nusikaltėliai kėsinasi į tą pačią auką tik vieną kartą. Jei laikomasi nuomonės „kam laužtis vėl, jeigu jau kartą tai padarė ir sutvarkėme sistemos spragas?“, tai lieka tik laiko klausimas, kada vėl bus patirta kibernetinė ataka – sutrikdytas sistemų darbas, pavogti duomenys ar kt.
Daugiau