Kaip verslui išlikti COVID – 19 akivaizdoje?
2020 03 19Korona virusas neabejotinai pakeis vartotojų pokyčius ir verslo kasdienybę. Šiandien kaip niekada svarbu gebėti prisitaikyti prie pasikeitusių sąlygų, greitai reaguoti ir rimtai apsvarstyti galimybę savo verslą perkelti į skaitmeninę erdvę.
Baltic Amadeus pardavimų direktorius Irmantas Bankauskas pataria: „Visiems žinoma, tačiau šiandien svarbu dar kartą aiškiai pakartoti – verslui svarbu gebėti veikti greitai, lanksčiai ir prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų. Kad ir koks tai verslas bebūtų, elektroninė prekyba gali tapti išsigelbėjimu dabartiniu metu: norinčiam apsipirkti klientui nebūtina išeiti iš namų, tiesiai į namus jis gauna ir norimą prekę ar paslaugas, sugaištama mažiau laiko, taupomi įmonės resursai. Jo teigimu, klaida manyti, kad dabartinė situacija – pražūtis smulkiajam verslui. Nedidelės įmonės neretai gali operatyviau ir efektyviau prisitaikyti prie aplinkos pokyčių. „Vis dažniau mūsų prašoma individualių ir specializuotų IT sprendimų, konsultacijų skaitmenizacijos klausimais – netrūksta pavyzdžių, kad bet kuri industrija gali prisitaikyti prie kintančių aplinkybių, naudodamasi pažangiausiomis IT priemonėmis.
Pavyzdžiui, atnaujinome „Kino pavasario“ interneto svetainę, o vyriausybei dėl koronaviruso plitimo grėsmės laikinai uždraudus masinius renginius ji šiai organizacijai tapo tramplynu į visiškai skaitmenizuotą formatą, kuomet nebegali žiūrovo sutikti gyvai. Anot „Baltic Amadeus“ pardavimų direktoriaus, nereikia pamiršti, kad el. prekyba neturi sienų. Tarkime, vienam didžiausių tarptautinių vaistinių tinklui jie atnaujino internetinę parduotuvę, atliko bankines integracijas ir pritaikė ją Latvijos rinkai. „Jau dabar elektroninę prekybą vykdančios parduotuvės skelbia, kad ieško naujų darbuotojų, skatinamas bekontaktis atsiskaitymas ir prekių atsiėmimas – IT sprendimų aktualumas pastaruoju metu ne mažėja, o tik didėja“, – užtikrino jis.
4 iš 10 šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip apsiperka bent kartą per savaitę, rodo praėjusias metais „Kantar“ „Atlas“ atliktas tyrimas. Labiausiai šalyje prigijo įprotis internetu pirkti bilietus į renginius, elektronikos prekes, draudimo paslaugas. Drabužiai yra trečia pagal populiarumą kategorija – internetu juos yra pirkę daugiau nei kas ketvirtas gyventojas.
Naujausi įrašai
-
„Baltic Amadeus“ struktūriniai pokyčiai – siekis didinti investicijų grąžą klientams
2023 02 20Skaitykite plačiau apie naują „Baltic Amadeus“ organizacinę struktūrą, strateginius tikslus ir ateities ambicijas.
Daugiau -
„Baltic Amadeus“ kuria Progress programuotojų bendruomenę Lietuvoje
2023 01 31Sužinokite daugiau apie „Baltic Amadeus“ partnerystę su „Progress“ ir pardavimo licencijų suteikiamą naudą klientams Baltijos šalyse.
Daugiau -
Kaip viešosios debesijos sprendimai padeda atlaikyti sezoninį prekybos piką?
2022 11 07Lapkričio mėnuo simbolizuoja apie artėjantį šventinį laikotarpį. Internetinėje erdvėje jau galima pastebėti pranešimus apie prekybines akcijas, susijusias su juoduoju penktadieniu ar Kalėdomis.
Daugiau