„Baltic Amadeus“ pajamos – per metus viršijo 10 milijonų eurų
2020 06 17Unikalius IT sprendimus kuriančios ir skaitmenizacijos klausimais konsultuojančios Lietuvos įmonės „Baltic Amadeus“ pajamos praėjusiais metais augo 53 proc. ir siekė 10,69 mln. eurų. Bendrovės metinis veiklos pelnas buvo 0,8 mln. eurų – trečdaliu daugiau nei metais anksčiau.
Apie 65 proc. visų metinių „Baltic Amadeus“ pajamų sudarė įmonės paslaugų eksportas. Šis rodiklis augo beveik du kartus, apyvarta viršijo 6 mln. eurų. Iš viso bendrovės pajamos 2019 m. buvo daugiau negu pusantro karto didesnės, lyginant su 2018 m. finansiniais rezultatais.
Nepaisant šalyje įvesto karantino, išlaikyti beveik tas pačias pajamas ir veikti pelningai įmonei taip pat pavyko pirmuosius penkis šių metų mėnesius. „Baltic Amadeus“ pajamos aptariamu metu siekė daugiau nei 4,2 mln. eurų.
Bendrovės generalinis direktorius Andžej Šuškevič sako, kad praėjusiais metais pasiekti rezultatai bei įgytas pagreitis padėjo stabiliai tęsti įmonės veiklą ir karantino metu: aktyviai vystyti tyrimų plėtros procesai (angl. RnD), kurti nauji produktai.
„Koronavirusas nesustabdė mūsų veiklos, nors ją ir pakoregavo. Jaučiame verslo klientų nerimą dėl ateities, atsargiau vertinamos prognozės ir perspektyvos, atidžiai planuojamos investicijos. Vis dėlto dalis klientų šiuo metu didina investicijas į skaitmenizacijos sprendimus, siekdami išnaudoti situaciją konkurenciniam pranašumui auginti. IT paslaugų poreikis ypač padidėjo įmonėms pradėjus aptarnauti klientus bei dirbti nuotoliniu būdu“, – situaciją analizuoja A. Šuškevič.
Atsižvelgdama į koronaviruso padarinius, šiemet „Baltic Amadeus“ neplanuoja tokio didelio pajamų augimo, koks užfiksuotas pernai. Įmonė kelia sau tikslą gerinti praėjusių metų rodiklius ir tikisi papildomai uždirbti iš naujų krypčių bei produktų. Rinkoje pastebime augantį daugiakanalės platformos („Omnichannel“) bei kompleksinių e. komercijos sprendimų poreikį, debesijos, informacijos saugumo, daiktų interneto (IoT) paklausa.
„Verslas šiuo metu koncentruojasi į sprendimus, leidžiančius maksimaliai kokybiškai aptarnauti klientus nuotoliniu būdu. Kai kurių klientų operacijų ir transakcijų skaičiaus bei apyvartos augimas per karantiną skaičiuojamas kartais. Kai visi reikalingi namų darbai padaromi laiku, panašios į COVID-19 sukeltą krizės negąsdina. Verslui, norinčiam sumažinti neužtikrintumą dėl ateities, padedame atlikti verslo skaitmeninės transformacijos alternatyvų vertinimą, kartu modeliuojame galimus scenarijus“, – sako A. Šuškevič.
Naujausi įrašai
-
Top 5 skaitmenizacijos tendencijos verslui
2022 04 05Šiame blogo įraše pristatome penkias skaitmenizacijos tendencijas, padėsiančias efektyviau valdyti procesus bei užtikrinti didesnį darbuotojų ir klientų pasitenkinimo lygį.
Daugiau -
Kibernetinių grėsmių augimas: kaip išlikti budriems?
2022 02 23Kibernetinių nusikaltėlių atakos nuolat tobulėja ir darosi vis sunkiau aptinkamos. Taip pat kibernetiniai išpuoliai virsta nauju metodu siekiant padaryti poveikį pasitelkiant informacines technologijas, o neretai žmogiškosios klaidos tampa pagrindine kibernetinių atakų priežastimi. Pastarosios grėsmės galima išvengti imantis kelių paprastų prevencinių veiksmų.
Daugiau -
9 patarimai įmonėms, nukentėjusioms nuo kibernetinių atakų
2022 02 03Tikėti viešai paplitusiu prasimanymu, kad žaibas netrenkia į tą pačią vietą du kartus yra klaidinga. Taip pat klaidinga mąstyti, kad kibernetiniai nusikaltėliai kėsinasi į tą pačią auką tik vieną kartą. Jei laikomasi nuomonės „kam laužtis vėl, jeigu jau kartą tai padarė ir sutvarkėme sistemos spragas?“, tai lieka tik laiko klausimas, kada vėl bus patirta kibernetinė ataka – sutrikdytas sistemų darbas, pavogti duomenys ar kt.
Daugiau