Omnichannel sprendimas - būdas išlaikyti konkurencinį pranašumą

Jūsų klientai nori pirkti ir naudotis jūsų produktais bei paslaugomis tada, kai jiems patogu, pasitelkdami bet kuriuos kanalus ar įrenginius. Omnichannel sprendimai tapo svarbiu elementu planuojant verslo IT strategiją tiek prekybos, tiek bankų sektoriams, kurie siekia pačios geriausios savo klientų patirties.

Nesvarbu, ar atstovaujate prekybos, finansų, ar bankiniam sektoriui, mūsų sertifikuotų IT specialistų komanda yra pasirengusi sukurti jums tiek bankinį, tiek e-komercijos omnichannel sprendimą.

Daugiau nei 30 metų patirties, 500+ sėkmingai įgyvendintų projektų ir 96% procentai klientų, kurie mus rekomenduoja leidžia mums įgyvendinti jūsų verslo skaitmeninę transformaciją.

Nesvarbu, ar norite sujungti visus verslo procesus ir savo valdomų kanalų infrastruktūrą, gauti informaciją apie savo klientus iš bet kurio jų naudojamo kanalo ar suteikti savo klientams patirtį, kurios tikimąsi iš šiandienos skaitmeninio verslo, mes esame pasirengę jums sukurti būtent jūsų verslui tinkantį omnichannel sprendimą.

  • Omnichannel sprendimo kuriama vertė jūsų verslui:

  • Jūsų klientų mobilioji patirtis. Produktai ir paslaugos vis dažniau perkamos naudojant mobiliuosius įrenginius, taigi turite pasirūpinti, kad jūsų klientų mobilioji patirtis būtų pati geriausia.
  • Personalizuota patirtis kiekvienam vartotojui kiekviename kanale. Turint parengtą omnichannel strategiją, verslas gali optimizuoti klientų patirtį, remiantis kiekvieno kanalo poreikiais.
  • Greitai ir laiku. Omnichannel sprendimai padeda išlaikyti skaidrumą visuose kanaluose. Sprendimų priėmimas realiu laiku tokiose srityse kaip inventoriaus valdymas, pristatymas į namus, kainodara ir pardavimai lemia greitį ir efektyvumą.

Technologijos

Rytojus priklauso lyderiams. Siekiate jais būti?

Susisiekite

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.Learn more

Exit icon