Vieninga komunikacijos platforma

Skandinavijos rinkoje veikia Baltic Amadeus sukurta vieninga komunikacijos platforma.

Situacija

Situacija

Norvegijos telekomunikacijos sprendimų bendrovei, Skandinavijos rinkai teikiančiai atviru kodu Asterisk grįstas vieningos IP komunikacijos platformos paslaugas, reikėjo per trumpą laiką iš esmės atnaujinti jų siūlomo produkto vartojo sąsajos dizainą, sprendimą pritaikyti naujai VOIP programinės įrangos Asterisk versijai, mobiliesiems įrenginiams bei integruoti naujų sistemos funkcionalumų.

Sprendimas

Sprendimas

Baltic Amadeus projektą įgyvendino trimis etapais. Pirmuoju buvo atlikta sistemos duomenų bazių migracija iš MySql į PostgreSQL, naudojant Bootstrap ir jQuery buvo atnaujinta vartotojo sąsaja, o panaudojus FuelPHP karkasą, įgyvendinti Front-end sprendimai. Antrąjį etapą sudarė sistemos migravimas į naują Asterisk 11.6 versiją ir paruošiamieji darbai naujo funkcionalumo sukūrimui. Trečiajame etape sprendimas buvo pritaikytas mobiliesiems įrenginiams, atlikta programinės įrangos integracija su socialinės žiniasklaidos kanalais, įgyvendintos naujo funkcionalumo programavimo, testavimo ir kokybės užtikrinimo paslaugos.

Sukurta vertė

Sukurta vertė

Klientui buvo iš esmės atnaujintas jo atvirojo kodo projektu grįstas IP komunikacijos platformos sprendimas, kuris padeda tarpusavyje integruoti skirtingų technologijų sistemas, vartotojų valdymo duomenų bazes, tokias kaip MS Active Directory ar MS Exchange, konferencinius pokalbius ar Microsoft Lync bei Skype konferencijas, taip pat leidžia pačiam susikurti pageidaujamą skambučių veiksmų seką (workflow), realiu laiku matyti kitų žmonių užimtumą, palikti jiems el. žinutę, reguliuoti skambučių srautus. Teisingai suformuotos vartotojo sąsajos dėka sistemos naudojimas tapo itin paprastas bei patogus, o plėtrai į naujas rinkas pritaikytas sprendimas sukuria klientui didesnes konkurencines galimybes ir ekonominį naudingumą.