Savitarnos svetainė

Sprendimas, užtikrinantis sklandų ir efektyvų darbą ne tik klientui, bet ir galutiniam vartotojui.

Situacija

Situacija

Viena didžiausių energetikos sektoriaus įmonių Lietuvoje kreipėsi dėl jų turimo klientų savitarnos web puslapio, nebeatitinkančio vartotojų poreikių, atnaujinimo. Senasis web puslapis nebeatitiko naujai keliamų greitaveikos ir saugumo reikalavimų, neturėjo tiesioginio atsiskaitymo per bankus galimybės, pranešimų siuntimo, nebuvo galima internetu atlikti funkcijų, tokių kaip el. sutarties pasirašymas, planų keitimas, sąlygų elektros įvedimui gavimas ir pan.

Sprendimas

Sprendimas

Baltic Amadeus pasiūlė EasyWeb, HTML, CSS, JavaScript, CF, .NET, Web Services, JS+jQuery technologijomis grįstą sprendimą, kurį įgyvendinus senais web puslapis tapo klientų savitarnos portalu www.manoelektra.lt. Naujasis sprendimas sukurtas naudojant visas patogumo vartotojui (usability) testavimo metodikas, turėjo autentifikacijos galimybę, buvo adaptuotas elektros skaitliukų rodmenų deklaravimui ir paslaugų užsakymams, turėjo integracines sąsajas su daugiau kaip 5 informacinėmis sistemomis ir bankais.

Sukurta vertė

Sukurta vertė

Sukurtas naujas web puslapis leido klientui atskirti privačių ir verslo klientų aptarnavimą, deklaruoti įvairius rodmenis tiesiogiai klientams, investitoriams ir visuomenei, pateikti sąskaitas už paslaugas ir gauti jų apmokėjimus tiesiogiai per bankus, pateikti analitines ataskaitas ir siųsti įvairius pranešimus klientams, atsisakyti tarpinių paslaugų teikimo etapų, tokiu būdu optimizuojant kliento veiklą ir sumažinant klientų informacijos centro apkrovas. Įgyvendintas sprendimas leido klientui pagreitinti ir pagerinti Lietuvos elektros vartotojų aptarnavimo kokybę.