Nuotolinių IT paslaugų centras

Resursus valdome taikydami geriausias nuotolinio IT paslaugų centro praktikas, taip užtikrindami greitą reakciją į rinkos pokyčius.

Nuotolinių IT paslaugų centras – tai specialiai Jums, iš aukštos kvalifikacijos programuotojų, techninių projektų vadovų, verslo analitikų, sistemų architektų ir kt. suformuota profesionalų komanda, įgyvendinanti Jūsų IT poreikius. Fiksuotos mėnesinės įmokos arba fiksuotų valandų skaičiaus principu veikianti paslauga gali apimti analizės, sistemų projektavimo, kūrimo ir modernizavimo darbus, 24x7 priežiūros paslaugas, sistemų ir duomenų integraciją, kokybės užtikrinimą ir t.t. Ši paslauga leidžia mažinti investicijas į žmogiškuosius išteklius ir naudoti tik tuos resursus, kurių reikia ir kada reikia.

Įgyvendinimas

  • Nuotolinių it paslaugų centro sprendimų įgyvendinimas susideda iš:
  • Pradinio kontakto - pirminės bendradarbiavimo vizijos ir strategijos formavimo.
  • Darbinės sesijos (angl. workshop) - susitikimo, ar jų serijos, siekiant išgryninti produkto viziją, sutarti dėl preliminarios projekto apimties bei sudėlioti jo etapus.
  • Pasiūlymo paruošimo - darbinės sesijos rezultatų aprašymo pasiūlyme, susidedančiame iš komandos struktūros, atsakomybių, bendradarbiavimo ir įgyvendinimo etapų bei artimiausių veiksmų plano.
  • Sutarties pasirašymo - projekto įgyvendinimo pradžios patvirtinimo, pasirašant sutartį, atitinkančią pateikto pasiūlymo sąlygas.

Kuriama pridėtinė vertė

  • Pagrindiniai šio bendradarbiavimo modelio privalumai:
  • Greitesnis paslaugų įgyvendinimo rezultatas. Dėl reikiamų specialistų pasiekiamumo užtikrinimo, veikla nepertraukiama ir sprendimai yra atliekami greičiau, negu naudojant įprastus metodus.
  • Kainos ir kokybės santykis. Maži operacinių išlaidų kaštai už aukštos kvalifikacijos specialistų paslaugas.
  • Resursų naudojimas tik tada, kai jų reikia. Užtikrinta prieiga prie profesionalios komandos tada, kai jos reikia, neinvestuojant į personalo atranką.

Rytojus priklauso lyderiams. Siekiate jais būti?