Verslas reaguoja į augantį koronaviruso atvejų skaičių ir grįžta prie nuotolinio darbo
2020 10 23Reaguodama į sparčiai didėjantį koronaviruso atvejų skaičių ir siekdama apsaugoti darbuotojų sveikatą, IT sprendimus kurianti ir skaitmenizacijos klausimais konsultuojanti bendrovė „Baltic Amadeus“ priėmė sprendimą – įmonės darbo procesus vėl organizuoti nuotoliniu būdu. Visi įmonės darbuotojai dirbs per atstumą ir į biurus bus neįleidžiami. Nauja darbo tvarka neribotam laikui įsigaliojo spalio 23 d.
“Matome, kad kiekvieną dieną situacija darosi vis sudėtingesnė, todėl nuspendėme imtis iniciatyvos ir, nelaukdami valdžios paraginimų ar visuotinio karantino paskelbimo, patys priėmėme sprendimą visus darbo procesus vėl organizuoti nuotoliniu būdu. Nuo šiandien visi 200 mūsų darbuotojų dirba per atstumą“, – sako Darius Dužinskas, bendrovės „Baltic Amadeus“ personalo ir marketingo vadovas.
Įmonės atstovas pabrėžia, kad šiuo metu svarbiausia yra užtikrinti darbuotojų sveikatą ir saugumą bei sumažinti tikimybę užsikrėsti virusu. „Supratome, kad šiuo metu geriausias būdas pasirūpinti visų sveikata – sudaryti sąlygas vengti viešų erdvių, kelionių į darbą, žmonių būriavimosi uždarose patalpose. Šiandien tikrai bene kiekvienas turi ir sąlygas, ir technologines galimybes dirbti per atstumą. Todėl pirmiausia ką galime ir turime visi padaryti, tai imtis iniciatyvos, parodyti pavyzdį ir susitelktumą, bei paskatinti savo aplinkos žmones padaryti pauzę visuomeniniame gyvenime, nelaukdami oficialių valstybės nurodymų“, – sako D. Dužinskas.
Tai jau antras kartas nuo pandemijos pradžios, kai bendrovė pereina į visišką nuotolinio darbo režimą. Kovo mėnesį “Baltic Amadeus“ buvo viena pirmųjų įmonių, kuri dar prieš karantino paskelbimą visus darbo procesus pradėjo organizuoti nuotoliniu būdu. Pasak įmonės personalo ir marketingo vadovo, bendrovė yra sukaupus tinkamą organizacinę ir personalo valdymo patirtį, leidžiančią sėkmingai organizuoti nuotolinį darbą: „Kovo mėnesį, dar prieš oficialaus karantino pradžią, visi pradėjome dirbti per atstumą. Karantinui pasibaigus palikome galimybes darbuotojams dirbti iš namų ir pastaraisiais mėnesiais iki 70 proc. įmonės darbuotojų šia galimybe naudojosi. Nuo šiandien šis skaičius vėl yra 100 procentų. Suprantame, kad ne visiems šis sprendimas yra priimtinas, tačiau didžiuojamės savo vieningais ir sąmoningais darbuotojais, kurie geba mobilizuotis sudėtingose situacijose.“
Pasak D. Dužinsko, šis sprendimas yra ne tik įmonės rūpestis darbuotojų sveikata, bet kartu ir įsipareigojimas dar atidžiau įsiklausyti į kiekvieno poreikius bei padėti jiems šiuo pandeminiu laikotarpiu.
Naujausi įrašai
-
Verslo lyderystė krizės metu. Ko šiandien galime pasimokyti iš šimto metų senumo istorijos?
2021 03 19Sutarkime dėl sąvokų: vadovas ir lyderis nėra tapatu. Vis dėlto, krizės metu būtent vadovai-lyderiai ir jų savybės yra tai, kas padeda valstybėms ir verslo įmonėms prisitaikyti ir atsilaikyti.
Daugiau -
Laisvėjantis karantinas atneša pokyčius: į biurus grįš ne visi
2021 03 16Karantinui laisvėjant vis daugiau įmonių ruošiasi darbuotojų sugrįžimui į biurus. Tačiau beveik metus trunkantis darbo iš namų režimas nepraeis be pėdsakų – „Randstat Workmonitor“ apklausa rodo, kad net 35 proc. darbuotojų tikisi po pandemijos dirbti hibridiniu režimu, t.y. derinti darbą biure ir namuose.
Daugiau -
Iššūkis IT sektoriuje – stiprinti darbuotojų lojalumą
2021 03 05Informacinių technologijų specialistai jau dešimtmetį yra viena iš populiariausių ir paklausiausių profesijų Lietuvoje. Lietuvoje IT sektorius auga – šalis patraukli užsienio įmonėms, startuoliams, todėl konkurencija dėl IT profesionalų aštrėja, o personalo specialistams tenka skirti daugiau dėmesio skiria jau esamų darbuotojų išsaugojimui.
Daugiau